EL BLOC TANCA AMB COMPROMÍS EL PERIODE PARLAMENTARI DENUNCIANT LA CENSURA I PERSECUCIÓ DEL PP EN LES CORTS
dijous, 2 de juliol de 2009
Els diputats del BLOC Enric Morera i Josep Maria Pañella amb tancat junt a les companyes d’Iniciativa, Mònica Oltra i Mireia Mollà el periode de parlamentari, amb una sala plena d’amigues i amics, d’associacions i col·lectius, de carrècs públics dels dos partits i de periodistes. L’acte s’ha tingut que celebrar al Col·legi Major Doctor Peset, de la Universitat de València, per la censura i persecució del PP que ha impedit que la celebració fóra a les Corts Valencianes.

Llegeix mes… http://www.bloc.ws/web/.

EL BLOC D’ALMOINES DEMANA AL PP MÉS ACCIONS CONTRA LA CRISI I MENYS ACTES D’APARADOR
divendres, 3 de juliol de 2009
En els últims dies estem assistint a uns fets inèdits en democràcia: actes partidistes d’assistència obligatòria. El primer cas, va ser l’acte del president de la Generalitat per a entregar les beques dels Eurocursos. Però el cas més simptomàtic ha sigut l’entrega de les beques de la Diputació. Pareix que aquest acte era d’obligada assistència per a obtindre la beca, fet completament il·legal, innecessari i molt criticable.

EL BLOC ASSISTIRÀ ALS ACTES EN MEMÒRIA DE LES VÍCTIMES DEL METRO
divendres, 3 de juliol de 2009
Hui és un dia molt trist. Fa tres anys, 43 persones innocents moriren mentre anaven en un tren de la Línia 1 del Metro. Tres ants després, les famílies continuen reclamant justícia perquè totes les responsabilitats han caigut en un treballador i no en la manca d’inversions de seguretat, responsabilitat de la Generalitat Valenciana.

Hui, l’associació dels familiars de les víctimes celebra una sèrie d’actes per recordar als qui ja no estan i per demanar justícia. Amb ells estaran hui regidors i regidores del BLOC, membres de l’executiva nacional i el secretari general del BLOC, el diputat Enric Morera, que ha confirmat la seua assistència a l’acte de les 13 hores i a la concentració de la vesprada.