La Plataforma per l’Educació Pública entrega més firmes al nou conseller amb l’esperança que inicie les obres del CP Carraixet
No és que no hi hagen diners, sinò que es gasten en altres coses: Formula 1, visites papals, vestits, etc.
La Plataforma per l’Educació Pública a Almàssera, acompanyats d’alumnes del col·legi públic Carraixet van depositar en el Registre d’entrada de la Conselleria d’Educació l’entrega de firmes que venen a reclamar l’adequació immediata del col·legi Carraixet, així com la construcció d’un nou col·legi públic d’infantil i primària, i d’un institut de secundària amb batxiller i cicles formatius. L’entrega de aquestes 631 signatures, que se sumen a les 500 presentades amb anterioritat, pretenen fer sentir davant del nou conseller d’Educació la sol·licitud perquè la Generalitat inicie les obres del nou col·legi promeses fa 4 anys pel llavors conseller Font de Mora.
Els membres de la Plataforma recorden que el retard en la posada en marxa de les reivindicacions “provoca que les necessitats educatives d’Almàssera, que cada vegada van augmentant”. En este sentit, la Plataforma recorda que per al pròxim curs escolar “ja és necessari un nou barracó, que s’afegirà als quatre ja existents en el pati; el col·legi no té gimnàs, ni biblioteca, però sí un xicotet menjador utilitzat en tres torns,…”.
La lluita continua, les revindicacions no s’aturen.