EL BLOC DEMANA EN LES CORTS L’ANUL•LACIÓ DE LA RESOLUCIÓ D’EDUCACIÓ QUE DISMINUEIX LES AJUDES A LES ESCOLES INFANTILS DE PRIMER CICLE
dijous, 17 de setembre de 2009

El diputat del BLOC Josep Maria Pañella ha presentat en les Corts Valencianes una Proposició No de Llei perquè la Conselleria d’Educació anul·le la resolució de 8 de setembre, que modifica els preus dels bons que rebran els alumnes matriculats en les escoles infantils de primer cicle. Esta iniciativa va sorgir el passat dissabte de l’Assemblea de Regidors Nacionalistes del País Valencià, on els càrrecs públics del BLOC feren una crida per un ensenyament gratuït, digne i valencià per a tots els xiquets i xiquetes.

ELS CÀRRECS PÚBLICS DEL BLOC ES MOBILITZEN CONTRA ELS RETALLS D’AJUDES DE LA CONSELLERIA D’EDUCACIÓ ALS XIQUETS DE ZERO FINS A TRES ANYS
dilluns, 14 de setembre de 2009
L’Assemblea de Regidores i Regidors Nacionalistes del País Valencià aprovà dissabte passat una proposta contra el retall sorprenent de les ajudes que la Conselleria d’Educació destina als pares de xiquets entre 0 i 3 anys mitjançant els abonaments infantils. En la proposta, els alcaldes i regidors del BLOC demanen que es corregisca esta política.

EL BLOC RECLAMA A CAMPS QUE S’OPOSE A LA FUSIÓ DE LA CAM AMB CAJA MÚRCIA I QUE APOSTE PER LA UNIÓ DE LES ENTITATS FINANCERES VALENCIANES
divendres, 11 de setembre de 2009
Morera: “El poble valencià necessita una caixa Autonòmica de Champions, no unes caixes de tercera divisió que és el que sembla que volen PP i PSOE”. El Secretari General del BLOC, Enric Morera ha demanat al President de la Generalitat, Francisco Camps que lidere la fusió de les caixes valencianes de primera divisió per a aconseguir una entitat bancària de”champions” que puga asumir els reptes que té plantejats l’economia i societat valenciana del segle XXI.

Llig més a la web: http://www.bloc.ws