Amb el lema ‘Gent com tu, gent amb Compromís’ la nova coalició valencianista cerca articular el tercer espai polític

Coalició Compromís, formada per Bloc Nacionalista Valencià, Iniciativa del Poble Valencià i Verds-Esquerra Ecologista, presenta avui la imatge de campanya electoral que li servirà per comunicar el seu projecte polític els mesos que queden fins a les eleccions de l’any vinent. En un acte obert al públic, els candidats Enric Morera, Mònica Oltra, Mireia Mollà, Josep Maria Pañella i Joan Ribó es dirigiran als assistents per exposar les claus d’una proposta que cerca articular el tercer espai polític del País Valencià.

Entre d’altres iniciatives, Coalició Compromís ha posat en marxa un portal de vídeos, impulsat pel Bloc Jove, anomenat ‘El que no voràs a Canal 9’. La coalició també ha creat una xarxa social pròpia per mobilitzar i intercomunicar els voluntaris i simpatitzants de la formació.