El passat 23 de febrer (us sona esta data?) es va reunir el Consell Escolar Municipal. No és molt freqüent donar esta notícia, perquè el nombre de vegades que ha sigut convocat resulta molt minso; tot i ser este un òrgan de participació i de gestió dels afers de la comunitat escolar del nostre municipi.

Al Consell Escolar Municipal són presents els representats dels pares i mares, els representats dels professors, els directors o titulars dels col·legis, personal no docent, un representat de la corporació local, un altre de la Conselleria d’Educació, un altre del Sindicat majoritari i un altre de la Associació de Veïns El Carraixet.

Cal anotar que està estudient-se un nou Reglament de funcionament d’este Consell. Però el que pareix de major interès és que es va interpel·lar a les administracions públiques allí representades (l’Ajuntament i la Conselleria) per a què posen fill a l’agulla i endrecen la lamentable situació en la qual es troben estudiant els nostres fills i filles i que treballen els mestres i personal no docent: greu deteriorament del col·legi públic, persistència dels barracons, no disponibilitat de sol per noves instal·lacions escolars definitives, etc. etc.

Cal fer-ne un seguiment.