El diumenge dia 25 tenim una cita ineludible, és l’Aplec a El Puig. Durant dècades, els nacionalistes valencians ens hem trobat el darrer diumenge d’octubre a la històrica població de l’Horta Nord. Enguany, una vegada més, tornarem a El Puig, tot està preparat, ara sols queda la teua decisió de acudir-hi a la gran festa anual del BLOC.
Us recordem que la Marxa, eixirà de la Pl. dels Furs (junt a les Torres de Serrans) a València a les 9’00 hores i arribarà a El Puig a les 13’00 hores. El col•lectiu del Bloc de València-ciutat, us convida a tots i a totes a participar-hi.
Per altra part, us informem que la festa final de l’Aplec comptarà amb l’actuació de Pep el Botifarra i que el Premi anual del Bloc d’Honor serà atorgat a títol pòstum al jove alacantí, Miquel Grau, que va morir assassinat el dia 16 d’octubre de 1977, a causa d’una agressió quan junt a d’altres companys enganxava cartell convocant a la manifestació del Dia Nacional del País Valencià.
Si voleu encarregar tiquets per al dinar podeu fer-ho telefonant al 963826606 o a bloc@bloc.ws
El diumenge 25: tots i totes a El Puig!!