El proper 7 de juny se celebraran les Eleccions al Parlament Europeu. El BLOC s’hi presentarà en la coalició que lideren CiU i PNB. Per al Bloc i per al nostre País aquesta opció és la millor ja que es tracta d’una coalició que obtindrà representació, i en conseqüència, serà útil per a la nostra tasca política. També es tracta d’una coalició que ens assegurarà la defensa dels valors valencians: esforç, austeritat i treball. A més, prioritzarà les reivindicacions centrals de la nostra acció política, com ara, el corredor mediterrani, sense el qual el País Valencià no comptarà amb eix d’unió amb Europa; l’urbanisme sostenible que ature l’escandalosa depredació del nostre territori; i la protecció i potenciació de la nostra llengua i cultura, com a garantia d’un futur normalitzat i digne.

Aquesta és una coalició inserida en la lluita per un espai comunicatiu propi i en la defensa d’un model econòmic que prioritze els nostres sectors econòmics tradicionals front al model especulatiu i de grans esdeveniments que proposen els partits centralistes (PPSOE).

Amb aquesta coalició, el valencianisme progressista gaudirà d’una veu directa a les institucions europees, una veu per a representar els interessos valencians i per a transmetre, de primera mà, aquelles propostes polítiques en clau valenciana tendents a millorar la vida de la nostra conciutadania i a consolidar el projecte d’una Europa unida, plural, solidaria, respectuosa amb els drets socials i nacionals, i compromesa amb el medi natural i la sostenibilitat.

Ara, quan cada dia es fa més patent la incapacitat del PPSOE per a defensar els nostres interessos. Ara, que aquests partits han consolidat el seu front neocentralista al País Basc, on no han dubtat ni un moment en pactar per a desallotjar del govern al companys del PNB. Ara doncs, aquesta coalició és la millor opció perquè el nacionalisme valencià puga fer front l’embranzida del bipartidisme del PPSOE.

Aquesta és una coalició guanyadora i de garanties, tant per la seua extensió territorial com pel nombre d’electors/es, així com pel nivell de vot que pot assolir.

El compromís i l’esforç dels nostres candidats i candidates, Enric Nomdedéu (regidor a Castelló de la Plana), Teresa Garcia, (regidora de Sagunt) i Jordi Davó, (Militant del Col•lectiu d’Alacant)serà patent. Units al saber fer i l’experiència de Ramón Tremosa, que sempre s’ha destacat en la ferma defensa dels interessos dels territoris de l’Arc Mediterrani, seran la millor garantia per a afrontar aquestes eleccions