Dijous, 9 de juny, a les 19.00 hores.

Tots i totes a la Plaça de la Mare de Déu.
Si al Valencià!!!

Són molts anys de treball, de dedicació, de rigor pedagògic. Molts anys comptant amb tu. Ara ens toca defensar junts el model d’escola de qualitat en valencià. Des d’Escola Valenciana us animem a participar en les mobilitzacions que la comunitat educativa i la societat en general preparem pels propers dies amb motiu del nou decret anunciat pel govern valencià que posa punt i final als programes d’ensenyament en valencià i immersió lingüística. A més, us convidem a fer-nos arribar les vostres propostes de mobilització. De moment vos plantegem les següents accions:

– Adhesió al document: “L’escola valenciana, un model per una educació plurilingüe”, elaborat per la Unitat per l’Educació Multilingüe de la Universitat d’Alacant.

– Assistència a les concentracions convocades amb el lema “Sí al valencià” del proper dijous 9 de juny a València, Alacant i Castelló (adjuntem cartell per imprimir i fer difusió. Color i Blanc i negre)

– Fes-te voluntari de les mobilitzacions ací

Espai web Sí al valencià amb tota la informació disponible:

Els veïns i veïnes d’Almàssera que vulgueu acompanyar-nos, els militants i simpatitzants del BLOC ens trobarem a València ciutat a les 18.45h a la porta dels apòstols de la Seu (Pl. de la Mare de Déu).