El BLOC JOVE participa junt amb Compromís a les manifestacions i concentracions dutes a terme arreu del país, a Castelló, València, Alcoi, Gandia i Alacant.

El BLOC JOVE ha pres part activa de les mobilitzacions d’aquest 29 de setembre. Amb la campanya “Podemos”, vam voler denunciar fa uns dies la manera com el bipartidisme està podant a l’estat i al país drets socials però també democràcia i pluralisme. Per això, vam prendre part activa també, conjuntament amb Compromís, de la jornada del 29S a totes les ciutats del país.

Principalment el gruix de la militància del BLOC JOVE va participar a la manifestació de València, colze a colze amb el Secretari General del BLOC JOVE, Fran Ferri, i el Secretari d’Organització Jordi Puig, així com nombrosos membres de la Coordinadora Nacional i d’altres militants.

A la capcelera de la manifestació a València, estigueren presents els diputats del Grup Parlamentari Compromís, Enric Morera i Mónica Oltra. Junt amb ells participaren el Secretari del BLOC de València, Ximo López, el cap de llista per València, Joan Ribó, i la candidata pel BLOC a la ciutat, Consol Castillo. A més, nombrosos membres de l’Executiva Nacional del BLOC i el coordinador de Els Verds a València, Giuseppe Grezzi, també se sumaren de manera conjunta a la pancarta de Coalició Compromís.

A Alacant també hi hagué una nodrida representació de gent de Compromís. Entre ells els candidats per Alacant a les properes eleccions autonòmiques: la diputada Mireia Mollà i Dimas Montiel. A més, el candidat per Compromís a la ciutat d’Alacant, Tomàs Mestre, i el coordinador per Alacant de Els Verds, Lluís Falcó també se sumaren. Junt amb ells, estigueren els companys del BLOC JOVE de les comarques del sud, i també de les marines i l’Alcoià.

A Castelló el BLOC va prendre part tant a la concentració del matí com a la manifestació de la vesprada. Participàrem de les mobilitzacions junt amb la diputada del BLOC a Castelló, M. Gràcia Molés, el portaveu del BLOC a la ciutat, Enric Nomdedéu, i l’anterior coordinador del BLOC JOVE a les comarques del nord, Xavi Ochando.

Gandia també va fer-se ressò de la jornada amb una concentració a la plaça de l’Ajuntament, on hi estigué la Secretària del BLOC de la Safor-Valldigna, Pepa Izquierdo, junt amb el portaveu del BLOC a Gandia, Josep Miquel Moyà, i la Secretària del BLOC JOVE a Gandia, Laura Morant.