“Si al valencià” consegueïx el suport d’una vintena de “notables”, entre els que destaquen els acadèmics de la AVL Josep Lluís Doménech i Honorat Ros, el dramaturg Carles Alberola, el grup Al Tall, l’activista Eliseu Climent ó el ex rector de la Universitat de València Ramón Lapiedra.

Aquesta iniciativa la integren el Bloc, Iniciativa, EU, ERPV, els sindicats CCOO, UGT i Intersindical Valenciana, i entitats com Escola Valenciana ó Acció Cultural del País Valencià.

Els representants d’aquestes associacions, sindicats i partits polítics s’han concentrat davant la Conselleria de Justícia i Administracions Públiques en el 26è aniversari de la Llei d’Ensenyament i Ús del Valencià (LUEV) per presentar públicament el “Manifest a favor del coneixement del valencià per a l’accés a un lloc de treball de les administracions valencianes” (que us adjuntem amb aquesta nota) i, així, reclamar al Govern valencià que no vaja per darrera de la societat valenciana pel que fa al reconeixement de la llengua pròpia dels valencians també en l’administració pública i la seua relació amb els ciutadans.

Per a adherir-se a esta plataforma, només cal entrar a http://sites.google.com/site/sialvalencia/