El col·lectiu del Bloc d’aquest poble veí, amb la seua regidora, Maria-Josep Amigò, al capdavant, ha sabut portar el lideratge de l’oposició veïnal contra la instal·lació de la depuradora d’aigües a Carpesa. Primer aconseguiren informar tot el veïnat de les intencions de l’Ajuntament de la ciutat de València i presentar “in estremis” les oportunes al·legacions. Després feren bo la frase “la unió farà la força” i cerclaren complicitats més allà dels propis veïns i veïnes, aconseguint la paralització d’aquesta obra. Ara, el Consell ha descartat l’autorització de la depuradora a Carpesa i l’Ajuntament de València ciutat, pareix (cal ser prudents, hores d’ara) haver-ho descartat, en aquesta ubicació però. Soles falta la publicació del Decret de Cancel•lació de l’expedient. Caldrà, doncs, estar-ne a l’aguait.
És aquest un treball ben fet, en defensa dels interessos legítims d’un poble i del benestar de la seua gent. Felicitats.