Felicitats FIMEL

Una llarga tradició tenen les fires comercials a València. Des de la més antiga, com la de Xàtiva que es remunta a 1250, a la de Cocentaina que combrega cada any més de mig milió de visitants per Tots Sants. Són fires consolidades aquestes, referents d’activitat econòmica i de promoció cultural i turística dels seus respectius municipis.

A Meliana una nova edició s’ha celebrat durant els dies 24, 25 i 26 de setembre. En aquest poble valencià, veïns nostres, han sumat esforços i han conjugat il·lusions per fer possible aquesta XI Fira Comercial i Agrícola de Meliana (FIMEL).

No importa molt, però cal recordar com aquesta iniciativa va ser iniciativa dels Regidors del BLOC de Meliana i el repte va ser recollit i portat a terme per la mateixa societat civil i econòmica del poble. Des d’ací els felicitem i els encoratgem perquè any rere any vaja prenent més cos.

També volem expressar, el col·lectiu del BLOC d’Almàssera, una vegada més, la necessitat que la fira d’artesania, que als últims anys ha esdevingut a Almàssera siga participada pel teixit comercial i empresarial local. Això, baix el nostre criteri, requereix de la generositat de l’Equip de Govern de l’Ajuntament i de l’esforç i visió estratègica de l’Associació de Comerciants i Empresaris d’Almàssera. Esperem que en 2011 puguem gaudir de la Fira d’Almàssera (FIRAL).