FUNDACIÓ VALENCIANISTA I DEMÒCRATA Josep Lluís Blasco

Un país sense caixes d´estalvi

Participaren en Jordi Palafox, catedràtic de la Universitat de València, i en Xavier Ribera, periodista. Presentant i moderant l’acte en Pere Mayor, president de la Fundació

www.paisvalencia.org

La Fundació Valencianista i Demòcrata Josep Lluís Blasco és una entitat cívica que tindrà per objecte difondre el pensament polític, social i cultural de Josep Lluis Blasco.

Josep Lluís Blasco va ser, sense cap mena de dubte, un referent ineludible en l´acció i el pensament nacionalista valencià del segle XX. Quasi deu anys després de la seua mort, es fa imprescindible mantenir viva la seua memòria, amb els valors i el compromís cívic que el van distingir, des d´un organisme com aquesta Fundació, que pretén ser un instrument útil i eficaç per a la consolidació i l´extensió de les reivindicacions econòmiques, socials i culturals valencianes, tant en les institucions públiques com en la societat.

El nacionalisme valencià és l´única força que pot liderar el debat de les idees i encapçalar la transformació del nostre país. Per enfortir-lo es posa en marxa la Fundació Josep Lluís Blasco.

Pere Mayor i Penadés, president.

Objectius de la Fundació

La Fundació Valencianista i Demòcrata Josep Lluís Blasco té com a finalitat difondre la cultura valenciana en les seues diverses manifestacions i promoure entre els ciutadans i les ciutadanes d´aquest país el compromís cívic i la consciència de formar part d´una mateixa col·lectivitat.