Coincidint amb la cimera internacional que pretén refundar el capitalisme
Concentracions contra la crisi el 15 de novembre
Tots al carrer el 15-N: La crisi que la paguen ells

La Plataforma per un Habitatge Digne convoca manifestacions en tot l’Estat:

El pròxim 15 de Novembre es reuniran els líders mundials per a preparar un nou pla contra la crisi. Salvar de la crisi als bancs d’Estats Units ha costat 700.000 milions de dòlars; Cinc vegades més del que va aprovar l’ONU per a arribar a els Objectius del Mil•lenni!! I les ajudes europees són encara majors.

És una vergonya!!!!

A Espanya el govern els dóna 100.000 milions d’euros als mateixos bancs que estan desnonant moltes famílies per no poder pagar la hipoteca. Fa mesos milers de persones eixim al carrer per un habitatge digne i ja advertíem del perill de la bombolla immobiliària. Ara que ha esclatat, ¿l’anem a pagar nosaltres?

Durant anys s’han folrat i ara anuncien acomiadaments, retallades salarials, tancaments d’empreses, ‘aparcar’ el protocol de Kioto… Està clar que els grans partits governen per a la banca i que els grans sindicats no van a dir res. Si fins i tot els han felicitat els banquers i empresaris! Sols la gent del carrer podem denunciar-ho.

Privatitzen els beneficis i socialitzen les pèrdues. Es creuen que som ximples? Ho anem a permetre? Clar que no. Dissabte que ve, 15 de novembre a les 17:00 hores eixirem al carrer a totes les ciutats. Tenim temps i capacitat suficient per a difondre’l i organitzar-nos. Dóna igual si conviden a Zapatero o no a aqueix teatre que van a muntar per a un dia i mig.

LA CRISI QUE LA PAGUEN ELLS!!! A

Alacant: Explanada d’Espanya, en front de la Rambla de Méndez Núñez