Com a resultat de converses, reflexions amb els veïns i veïnes del nostre poble, estem elaborant un fum de propostes per revitalitzar i millorar la vida dels nostres conciutadans. Proposem:

101. Impulsarem els Voltants del poble: Carril-bici en xarxa connectada amb els altres pobles de la comarca i a València ciutat.

102. Volem l’autonomia de les agrupacions esportives.

103. Recolzarem els clubs amateurs i les agrupacions esportives perquè són la columna vertebral clau per al foment de l’esport.

104. Fomentarem les curses i marxes a peu.

105. Volem una col·laboració amb les entitats esportives. Un alt nivell de col·laboració entre l’Ajuntament i els clubs.

106. Volem unes instal·lacions sense luxes, però que estiguen ben equipades, en el marc de les restriccions pressupostàries actuals.

107. Impulsarem que les persones amb minusvalidesa i/o mobilitat reduïda disposen dels mitjans necessaris per fer esport.

108. Recolzarem els equips de monitors i dinamitzadors d’activitats esportives.

109. Fomentarem valors ètics, bàsics, dins de l’esport: la diversió, la satisfacció personal, l’adquisició i/o manteniment de la salut, el desenvolupament psicològic, la capacitat de l’esforç, la solidari¬tat, el companyerisme, el compliment de les regles de joc iguals per a tots.

110. Volem comprometre a tots els estaments sanitaris (metges, psicòlegs, infermers, farmacèutics, … ) i socioprofessionals (treballadors socials, educadors socials, docents, ajuda a domicili …) per dissenyar amb les seues contribucions una millora significativa de la qualitat dels serveis sanitaris locals.