PROU D’IMPUNITAT! Feixisme i racisme mai més!

Diumenge 9 de novembre DIA INTERNACIONAL CONTRA EL FEIXISME I EL RACISME

CONCENTRACIÓ

12:00hs Plaça de la Verge – València ciutat –

Mosaic de fotografies sobre la violència feixista i racista.

Aquesta activitat està emmarcada dins la campanya internacional llançada des de UNITED, xarxa de ONG’s que treballen en contra del racisme, el feixisme, l’ultranacionalisme i a favor d’immigrants i refugiats. Integrada per més de 560 ongs procedents de tots els països d’Europa que treballen conjuntament en la realització de campanyes, conferències i projectes.

Més informació: http://www.unitedagainstracism.org/ http://accio-popular.org

Convoquen:

Acció Popular Contra la Impunitat, Fòrum per la Memòria del País Valencià, Comissió Espanyola d’Ajuda al Refugiat CEAR, Movimiento Contra la Intolerancia, Acció Cultural del País Valencià ACPV, Fórum Alternatiu de la Immigració, Col.lectiu Lambda de Gais, Lesbianes, Bisexuals i Transsexuals, Intersindical Valenciana, Confederació General del Treball CGT, Sindicat CAT, Coordinadora Obrera Sindical COS, Bloc Nacionalista Valencià BNV, Esquerra Unida del País Valencià EUPV, Esquerra Republicana del País Valencià ERPV, Iniciativa del Poble Valencià IPV, Espai Alternatiu, Jarit, Asociación Pro-Derechos Humanos, Coordinadora Antifeixista Intercomarcal, Maulets, Ca Revolta, CSA La Quimera, SODEPAU, United for Intercultural Action, Comissió 15 Anys Sense Guillem.