Publicat a La Veu

Arxivat en: General

1. Amparo González Bosch diu:

GRÀCIES PER L’INFORMACIÓ. CREC QUE HAVEU SIGUT MOLT GENEROSOS I HAVEU PENSAT EN ELS CIUTADANS. ENCARA QUE M’AGRADARIA QUE L’ALCALDE FORA DE COMPROMÍS, EL PARTIT QUE HEM VOTAT I CREC QUE AMB UN PROGRAMA ELECTORAL MOLT BÓ, AIXÍ COM LES PERSONES QUE PODRIEN HAVER OBTINGUT L’ALCALDIA QUE CONSIDERE SÓN ELS MILLORS, TOT SIGA PER ACONSEGUIR PER A TOTS EL CANVI QUE NECESSITEM. M’AGRADA MOLT SABER QUE PARTICIPAREU I RECOLZAREU AQUELLS CANVIS QUE TANT NECESSITEM A ALMÀSSERA I EL POBLE VALENCIÀ EN LA SEUA TOTALITAT: ERRADICACIÓ DE LA POBRESA, EDUCACIÓ, SANITAT, MILLORAS AL POBLE, QUE LA NOSTRA LLENGUA OCUPE EL LLOC QUE LE CORRESPON, ETC, MÉS HO SABEU VOSALTRES QUE JO. VOS DESITGE EL MILLOR. ESPERE REBRE LA VOSTRA INFORMACIÓ PER CONÉIXER COM VA TOT. AMPARO GONZÁLEZ BOSCH

L'adreça electrònica no es publicarà.