Ple de dilluns passat (23-2-15):
En el darrer Plenari de l’Ajuntament d’Almàssera es va donar compte del resultat pressupostari del 4art trimestre de 2014, amb un resultat comptable d’un modest superàvit, encara que el deute encara està al voltant de 8 milions d’€. Davant açò nostre grup va manifestar que el deute es important encara, i que “cal recaptar idees més enllà de les persones que constituïm l’ajuntament per donar un millor servei a les persones que més ho necessiten”.
En el mateix ple es va aprovar la modificació de l’ordenança fiscal en el sentit de dotar de major regulació a l’hora de facilitar el fraccionament del pagament d’impostos. En el mateix sentit, també es va acordar la modificació de la base de pressupost que ho permet.
També es va aprovar la moció que recolza la mobilització de les persones que pateixen l’hepatitis C, en demanar l’accés als tractaments d’última generació. Ací el nostre regidor va manifestar que les persones estan per davant dels diners.

Piscines Públiques d’Almàssera:
Després d’un any de funcionament amb la nova concessió de les piscines d’Almàssera, han aparegut una sèrie de deficiències tècniques de les instal·lacions, a més de les que s’abordaren l’estiu passat. Per altra banda l’ocupació de places d’ús de la piscina ofertades, encara que la tasca professional de l’empresa concessionària ha permés un cert creixement, no arriba encara al 50%, el que ha suposat un dèficit d’uns 15000 €. Davant d’aquest fet, la posició del grup Municipal del Bloc-Coalició Compromís, ha estat la de exigir en primer terme de que es solventen les deficiències tècniques, per un funcionament òptim, i demanar a l’actual concessionària que continue amb el seu treball malgrat els problemes tècnics de posada a punt de les instal·lacions, amb els que ha tingut que barallar-se i que caldrà compensar.