Sopar de Juliol 2010 – BLOC Comarcal l’Horta Nord
I els d’Almàssera hi forem, amics i amigues,No s’ho vam voler perdre …un sopar amb germanor,amb moments per la reflexió.Xe, que bona gent! Enguany, soles faltares tu. El proper any, 2011, no pots perdre’t-ho.