ESTRATÈGIA 2011: Arrelar i Crèixer
El procés «ESTRATÈGIA 2011: Arrelar i Crèixer» constitueix una pràctica política molt enriquidora per als militants i simpatitzants que hi participen com per l’organització en el seu conjunt. Sobre la base d’un esquema comú de reflexió, els col·lectius locals enseguen el procés, si més no, l’elaboració prèvia individual ja s’ha produït. De vegades amb assemblees […]